طراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه 7 سپتامبر, 2020 | کد خبر : 12231 | نویسنده : eghlimghalam
  •   

    اقلیم قلم - مدیرکل مدیریت علمکرد ،بازرسی وامور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت که سامانه سامد کوتاه ترین، اسان ترین، کم هزینه ترین و مطمئن ترین کانال ارتباطی مردم و مسئولان است و از طریق این سامانه و پاسخگویی مدیران توفیقات ارزنده ای دربهبود عملکردها و خدمت به مردم بدست آمده است.

     

    محمد مومن نسبت  در گفت وگو با خبرنگار اقلیم قلم  تصریح کرد که بحث پاسخگویی مدیران به مردم از مهمترین مولفه های حقوق شهروندی است و سامانه سامد با ارتباط مستقیم تلفنی باتلفن  ۱۱۱مرکز ثقل این ارتباط است که هر ۱۰روز یک مدیرکل  به صورت دوره ای، ازاین ظریق پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردمی است.

    به گفته مدیرکل مدیریت علمکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمددراین شرایط کرونایی ومحدودشدن ارتباطات حضوری  برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، پاسخگویی مسئولان درسامانه سامد بدون به نیاز مراجعه حضوری مردم اهمیت دوچندانی را یافته است .

    وی تاکید کرد که این سامانه از سال گذشته به عنوان یک درگاه ارتباطات مردمی دولت با همکاری وزارت کشور دراستان راه اندازی شده و بصورت دوره ای مدیران باحضور دراین دفترارتباطات  مردمی  به درخواست های تلفنی شهروندان پاسخ می دهند و به مشکلات آنها بصورت عینی رسیدگی خواهدشد.

    مومن نسب بیان کرد که مدیرانی که در امر پاسخگویی به مردم کوتاهی کنند و دنبال این باشند که به بهانه دستگاههای نظارتی، حاکمیتی، محاسباتی و نظارتی در امر پاسخگویی خلل وارد کنند به مرکز ارتباطات مردمی راه داده نمی شوند زیرا هرگونه خلل در امر باسخگویی در راستای خدمت بهتر به مردم  پذیرفتینی نیست به این کوتاهی ها درامر خدمت رسانی از طریق قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

    مدیرکل مدیریت علمکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه گاهی قانون بهانه انجام ندان کار مردم می شود درحالی که یک مدیرقوی باید بتواند با تحلیل و تفسیر صیحح قانون ومنعطف کردن آن به مردم خدمت کند نه اینکه مسیرخدمت به مردم را به بن بست بکشاند وهنر یک مدیر موفق در این است که بدون اینکه قانون را بشکند به مردم خدمت ارائه دهد.

    وی تصریح کرد خوشبخاتانه با فعالیت سامانه سامد در یکسال گذشته از طریق رسیدگی به مشکلات مردم با ارتباط تلفنی بامدیران در مرکز ارتباطات مردمی برخی  از مشکلات مردمی حل و یا در دست پیگیری قرار دارد.

    وی تصریح کرد که نظارت کارشناسان  مدیریت علمکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برروند خدمت رسانی دستگاه های اجرایی ، اقتصادی و خدمت رسان به بهبود عملکرد ها، رفع کارستی ها و به روز نمودن خدمات همراه با افزایش رضایتمندی خدمات بگیران مواجه بوده است.

    امروز چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹
    • تـــازه ترین خبرها
    • پـــربازدیدترین ها
  • درمانگاه شهدای بسیج گچساران بهره برداری شد
  • مُدیر امور بهره برداری انتقال نیروی برق استان: رشد هشت درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • چهل سال گذشت ، چه زود و اینک ماییم و ادامه ، راهشان !
  • صندوق کارآفرینی و امیدکهگیلویه وبویراحمد لوح تقدیر جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد
  • شرکت آبفا کهگیلویه وبویراحمد درخشید و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد
  • آغاز برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس درشرکت نفت گچساران
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اشتغال پایدار با اجرای مطلوب مشاغل خانگی ایجاد می شود
  • قطع آب آشامیدنی درمناطق حومه ای یاسوج درروزسه شنبه
  • جوانان طبیعت دوست طبیعت کولی کش راپاکسازی کردند
  • تعاونی های کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۲ هزار شغل ایجاد کردند
  • بهره برداری از ۵پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمات دهی اورژانس بیمارستان بعثت گچساران به۴هزار بیمار
  • دستگاههای برتر کهگیلویه وبویراحمد درجشنواره شهید رجایی تقدیر شدند
  • جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد،دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی
  • خبرنگار ایرنا در گچساران به عنوان بانوی خدمت و خادم رسانه معرفی شد
  • پیام فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس
  • تیم کوهنوردی کارگران کهگیلویه وبویراحمد به قله قاش مستان صعود کرد
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج انتخاب دکتر علی مندنی پور را به عنوان رئیس کانون وکلای استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت
  • پنجاه و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی/ بررسی مشکلات پرورش دهندگان ماهی قزل آلا/ گزارش تصویری
  • افتتاح ۷۲ خانه هلال در استان کهگیلویه و بویراحمد