كدخبر: 45023 | تاریخ مخابره : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ |

 

 

راهبرد مشارکت اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

 

پرینت خبر
اقلیم قلم – اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با رعایت اصول و مبانی حقوق شهروندی در نظام اداری و ایجاد بستر جهت اظهار نظر آزاد توسط مراجعه کنندگان و کاربران با بهره گیری از ظرفیت سامانه های آنلاین طرح جامع مالیاتی و جذب دیدگاه و پیشنهادهای مردمی فرایند توسعه را با توجه ویژه به مقوله «راهبرد مشارکت» با رویکرد نظام مشارکت مردمی و مودی مداری به توفیقات ارزنده ای دست یافته است. 
ارائه خدمات غیرحضوری از جمله ثبت نام مودیان ،ثبت اظهارنامه مالیاتی و دیگر خدمات و دریافت دیدگاه و درخواست های مردمی ازطریق سامانه ۱۵۲۶ و پاسخگویی سریع به مخاطبان از جمله راهبرد مشارکت امور مالیاتی است تاجایی که کارشناسان از امور مالیاتی به عنوان دستگاه پایلوت طرح خدمات دولت الکترونیک یاد می کنند زیرا فراهم نمودن بسترهای مشارکت در قالب خدمات الکترونیک امور مالیاتی این دستگاه را در ردیف دستگاههای پیشرو قرارداده و راهبرد مشارکت در این دستگاه ضمن کمک به توسعه اقتصادی جامعه رضایتمندی خدمات بگیران را به همراه داشته است. 
سازمان امور مالیاتی سعی نموده است کلیه تکالیف و وظایف مربوط به کارکنان و مودیان اعم از اطلاع رسانی، ابلاغ‌ها، نحوه برخورد و کرامت انسانی در کلیه سطوح کارشناسی تا مدیریت سازمان را انجام داده و رضایت مراجعان را جلب نماید .
اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات با کیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید .
چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت‌رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات دقیق، کارشناسی، صادقانه در چارچوب قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های سازمانی ما قرار دارد .
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می‌باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است .
مرکز ارتباط مردمی و پاسخگویی به سوالات مالیاتی: شماره تلفن ۱۵۲۶

دیدگاه خود را به ما بگویید.